9 oktober 2013

Kom ihåg!

Så här på hösten är det många saker att göra och många saker att komma ihåg… Jag använder ofta postit-lappar för att skriva kom-ihåg-lappar både hemma och på jobbet. Och för att göra det lite fint på skrivbordet så har jag pysslat ett omslag till just ett sådant postit-block.



De mönstrade papperen i rött, rosa och ljusblått kommer från nya kollektionen Sara (nr 4 & 8) hos Annette Philip Design. Sedan har jag kompletterat med enfärgad ljusblå cardstock, ljusblå thickersbokstäver, en stor mulberryblomma och några blad. Alla papperskanter är infärgade/chalkade med distressdynor i matchande färger och ”sömmarna” har jag ritat med tunn, svart penna.

Ha en skön oktober!
JennyW

1 kommentar:

scrapparewa sa...

Vilket mysigt block! Tänk att ha så fint på sitt skrivbord! Du skulle se min röra...
Har kikat runt lite, mycket fint du gör, älskar din fjärilsgirlang!
Ha det gott, nu ska jag fortsätta min vandring bland dina alster!!
Kram!