28 februari 2012

Blommig grattis-"tag"

Jag fortsätter i gratulationernas tecken och visar idag en etikett/"tag" som också har en grattistext: "Happy Birthday!". Har nämligen bestämt mig för att jag behöver fylla på förrådet av gratulationskort... så det kommer bli temat för många, många kort och tags framöver... :-)

Även denna gång har jag använt mig av mönsterpapper från Annette Philip Design.







Materiallista
Kortbas: Färdig tag
Mönstrat papper: Serien Johanna, mönster 5, 6 & 7 (Annette Philip Design)
Dekorationer: Blommor i rosa, grönt och ljusblått. Brads i rosa, ljusblått och gult. Gul öljett. Vita stickersbokstäver. Övrigt: Distressdynor ("Fired Brick", "Peeled Paint" och "Faded Jeans"). Svart penna, öljettverktyg, skärkniv, sax, lim, dubbelhäftande tejp.

2 kommentarer:

Mia sa...

Underbar tag!! Vilka vårkänslor man får!! :)
kramizz

bili sa...

Vårligt kort i en fin färgkombination
kram bibbi